פעם, לפני הרבה שנים, מי שהיה להם קורקינט, היו נחשבים ל… איך לומר בעדינות… כאלה שידם אינה משגת לקנות לעצמם משהו טוב יותר מסתם טרנטה. טרנטה, למי שלא מכיר את הז'רגון, היה בעצם סוג של גרוטאה. היום לעומת זאת, קורקינט נחשב לסמל סטטוס, ואנשים מוכנים להוציא עליו אלפי ש"ח.

מסתבר שעלות תחזוקת כלי הרכב נמצאת ביחס ישר למחירו, וככל שעלות הרכב גבוהה יותר – כך גם התחזוקה שלו. אז לפני שאתם מוציאים 150-200 ש"ח לתיקון תקר (פנצ'ר) בגלגל של קורקינט, אולי כדאי שתצפו בסרטון ותחסכו כמעט את כל עלות התיקון, למעט אולי מחיר הפנימית החדשה.