לאור תגובות רבות של אנשים שנתקלו בבעיה של עכירות הפנס לאחר הליטוש (הוא נראה עכור/אטום/לא שקוף, אפילו גרוע יותר מלפני תחילת תהליך החידוש), להלן סרטון נוסף, המראה כיצד ללטש את הפנס עם משחת Rubbing Compound – לאחר הליטוש הזה הפנס נראה כמו חדש (וזה תמיד עובד!). ראו את הסרטון לעיל:
למי לאיתנו לא קרה שפנסי החזית של הרכב נראו לא כבימים עברו? כאילו שיש עליהם עננה המקשה עליהם להאיר לנו את הדרך. זה קורה כמעט לכל רכב, אפילו אם הוא חונה במקום שאינו חשוף לשמש ישירה.
רגע לפני שאתם רצים למישהו שיחדש את פנסי הרכב שלכם, או ימכור לכם ערכת חידוש פנסים, תמורת מאות שקלים (או שתתחילו למרוח משחת שיניים על הפנס… 🙂 ), אולי כדאי שתשקיעו כמה שקלים לרכישת נייר לטש ועוד כמה דקות צפיה, ותראו איך עושים זאת המקצוענים.
אתם מוזמנים לצפות בסרטון לעיל, שמסביר איך לחדש את פנסי החזית של הרכב.

ולחשוב כמה שילמתי לפני שנה כדי שההונדה תעבור טסט!
כן, לא חסר כאלו שמנצלים את חוסר הידיעה שלנו…
אלדד 🙂
כל הכבוד אלדד אני נעזר בך בהמון דברים וחוסך
משה,
בכיף 🙂
תודה על המחמאות והפרגון 🙂
אלדד 🙂
שלום רב
שאלה לגבי דוד שמש
בעבר שעוד נסענו לחו"ל הייתי נוהג לסגור את ברז המים הראשי .
אחרי שבועיים שהייתי חוזר הייתי פותח את המים .
כשהייתי פותח את המים החמים הייתי מקבל אויר עם לכלוך חום .לאמור כל המים החמים שהיו יצאו.באם הייתי מחכה יום
הכל מסתדר .בדקתי נזילות בדוד ולא מצאתי .האם זאת תקלה או תופעה נורמלית .תודה
דוד,
בכל פעם שסוגרים את ברז המים הראשי (השיבר), מונעים זרימה רציפה של מים בצנרת. בגלל כל מיני תופעות שמושפעות מטמפ' וגורמים נוספים, חלק מהמים מתאדים, ונוצר ואקום. ואז, במקום הואקום נכנס אויר (כי משהו חייב להיכנס…) והאויר מושך איתו כל מיני לכלוכים שקיימים בצנרת ובדוד.
כדי למנוע את התופעה הזו, אני ממליץ לך להשאיר את הברז טיפונת פתוח, כך שכן ייכנסו מים למערכת במידת הצורך ותתאפשר זרימה רציפה, אבל מינורית ביותר. בצורה זו תימנע התופעה שציינת.
אלדד 🙂